CRM
4 min čtení
Rozhovor s Lukášem Höchtbergerem. Co říká na LEADOVOU AKADEMII?
20.12.2022

Jak dlouho pracujete, jako finanční poradce a jak dlouho využíváte služby nákupu leadů?

Jako finanční poradce pracuji druhý rokem. K leadovači jsem se poprvé dostal před půl rokem.

Poměrně nedávno jste se zúčastnil naší první ledové akademie. Co Vás k tomu vedlo a co Vám zmíněna akademie přinesla?

Moje první zkušenosti s leady nebyly uspokojivé. Cítil jsem, že pokud existují lidé, kteří jsou schopni studené leady zobchodovat, potřebuji znát jejich know-how, abych také uspěl. Vaší leadovou akademii jsem vnímal, jako příležitost jak se k daném know-how dostat. Nemýlil jsem se a účast mi změnila to, jak obecně nad ledovým byznysem přemýšlet.

Říkáte, že se Vám změnilo přemýšlení obecně nad leadovým byznysem. Jak to myslíte?

Do světa financí jsem vstoupil jako úvěrový specialista. S tím jsem také vstupoval do leadovacího businessu. Chtěl jsem kontakty na další klienty a obchody. Neuvědomoval jsem si, že leadový kontakt není nutně o jednom produktu pro daného klienta. Je to o získávání klientů a zvětšovaní klientské báze. Druhým cílem je "obouchání se" - dostatečnou kadencí telefonování, získává člověk lehkost k domlouvání schůzek.

Dále se zmiňujete, že jste se zlepšil v domlouvání schůzek. Můžete tedy říci, že leadová akademie a školení k navolávání leadů Vám pomohlo zlepšit efektivu a výtěžnost leadů?

Pokud máte zainvestované peníze do leadů a víte, že Vás každý kontakt stojí finanční obnos, vytváříte sami na sebe pozitivní tlak. Ten mi pomáhá ve chvíli, kdy se zrovna "necítím, že bych chtěl volat".
Dále také nemusím vymýšlet, které klienty kontaktovat, protože se Vám databáze plní novými kontakty. Díky akademii se mi podařilo získat soubor otázek, které mi pomáhají lépe zjistit potřeby kontaktu. Následně je pak jednodušší si domluvit schůzku nebo se s klientem spojit v budoucnosti a vrátit se k jeho případu.

Můžete nějak kvantifikovat Vaše zlepšení díky leadové akademii? Jak to bylo s úspěšnosti před a po?

Myslím si, že ještě nemám dostatečně velký vzorek kontaktů a leadů, abych to mohl kvantifikovat. Před akademií se mi nepodařilo domluvit schůzku, natož uzavřít obchod. Nyní mám zhruba 1/3 úspěšnost k domluvení schůzky. Jedním z poznatků z akademie bylo neustále vracení se k dříve získaným kontaktům. Zjišťuji, že leady, které v první vlně reagovali negativně, s odstupem času přehodnotí situaci.

Využil byste od Patron finance i další příležitosti ke vzdělávání, abyste svůj byznys posunul dále? Případně můžete naše vzdělávací akce doporučit?

Určitě, pokud již někdo úspěšný systém má, rád se dozvím, jak mohu sebe a svůj business dále rozvíjet. Na akademii bych vyzdvihnul možnost jak fyzické, tak on-line účasti. Pokud je poradce otevřený novým informacím a nechce si jen odsedět další školení, ale doopravdy si z něj vzít něco nového, může být leadovací akademie obohacující.

Zaujal Vás rozhovor a chcete i Vy zlepšit své obchodní dovednosti v oblasti leadového byznysu?

Přihlaste se do naší 3 měsíční MASTERCLASS hypotečních leadů ještě dnes a zajistěte si své místo.
Mohlo by Vás také zajímat
Orientujte se ve financích
s PAFI od Patrona
  • 800+ finančních poradců k dispozici
  • Propracovaný videokurz finanční gramotnost
  • Vzdělávání ve financích kdykoliv a kdekoliv
  • Vzdělávací obsah, poradna i finanční kalkulačky – vše na jednom místě
  • Poradenství osobně, online i po telefonu