CRM
4 min čtení
Rozhovor s Danielou Vurstovou aneb hypoteční leady nejsou mrtvé
16.12.2022

Spolupráci s námi jste započala nedávno. Odebíráte u nás hypoteční leady a zajímalo by mě, zda jste již před tím s leady měla zkušenost.

Ano, s leady jsem již nějakou zkušenost měla, ale dostávala jsem je předtím od mé firmy.

Jak jste v současné době spokojena s kvalitou námi dodaných hypotečních leadů? Přece jenom doba hypotékám nepřeje, alespoň se o tom hodně mluví.

Nemyslím si, že se dá nějak jednoznačně určit, zda doba hypotékám přeje či nikoliv. Samozřejmě zde jsou dražší nemovitosti v kombinaci s vyšší úrokovou sazbou a další faktory, nicméně si myslím, že bydlet potřebuje každý a ten, kdo na hypoteční úvěr nyní dosáhne a najde nějakou zajímavou nemovitost, tak ji využije. Následně pak můžeme zajistit zlevnění v případě, že úrokové sazby půjdou zase níže.

Co se týká kvality leadů, tak bych řekla, že je to o tom se naučit s nimi pracovat a nevzdávat to po tom několikátém nedovoláno. Bohužel se vždy objeví lidi, kteří jen vyplní formulář na webu a reálně to nechtějí řešit nebo ani nezvednou telefon, ale pak jsou tam také klienti, kteří čekají na tu pomoc a jsou velice rádi za to, že se o ně někdo dokáže postarat nebo jim aspoň dá svůj pohled na věc.

Vypadá, že jste spokojená, to jsem ráda. Můžete nám sdělit procentuální úspěšnost, případně nějak kvantifikovat návratnost investice?

Úspěšnost Vám ještě sdělit nemohu, jelikož s leady od Vás pracuji teprve měsíc, takže až se mě zeptáte třeba po 3 měsících, tak Vám to snad budu schopna říct.

Budu na to pamatovat. Jak to vidíte do budoucna? Budete hypoteční leady odebírat i nadále, případně zvažujete i leady na životní pojištění?

Leady určitě plánuji odebírat i nadále, přeci jen je to fakt dlouhodobý proces a až reálně třeba po pár měsících začnete mnohonásobně profitovat. ŽP zatím odebírat nechci, ale třeba časem ano. Kdo ví!? Navíc i u klientů, kteří řeší hypoteční úvěr, tak s nimi narazíme i na zajištění příjmu a další oblasti, takže to není zatím potřeba.

Recenze

Dokážu říct, že jsem s celkovým servisem velice spokojená, na všem se dá domluvit a je tu z Vaší strany i skvělá podpora, co se týká nějakých školení atd. Jediné, co bych vypíchla a mohlo by se vylepšit, aby se leady opravu přiřadili poradcům co nejdříve i během víkendu. Takhle třeba přijdou leady v pondělí ráno v 7:45h a bohužel já jako poradce přesně nevím, kdy to on vyplňoval, takže na to nemohu úplně navázat a je to samozřejmě složitější. Když by se to odesílalo hned, aspoň mám představu, kdy u toho cca. sedí a kdy má asi čas. Věřím, že se i tohle dá časem vyšperkovat.

Zaujal Vás rozhovor a chcete i Vy zlepšit své obchodní dovednosti v oblasti leadového byznysu?

Přihlaste se do naší 3 měsíční MASTERCLASS hypotečních leadů ještě dnes a zajistěte si své místo.
Mohlo by Vás také zajímat
Orientujte se ve financích
s PAFI od Patrona
  • 800+ finančních poradců k dispozici
  • Propracovaný videokurz finanční gramotnost
  • Vzdělávání ve financích kdykoliv a kdekoliv
  • Vzdělávací obsah, poradna i finanční kalkulačky – vše na jednom místě
  • Poradenství osobně, online i po telefonu